Usługi informatyczne karta podatkowa
Usługi informatyczne karta podatkowa
Przekonujące Strategie piśmie, że chwycić uwagę czytelników i Ci Wyniki. Usługi informatyczne karta podatkowa.
Jako pisarz, musisz wyzwanie komunikować bez sprzężenia zwrotnego i bez korzystania z cech głosu, mimiki i języka ciała. Łał! To naprawdę zmienia zasady, prawda?
Oznacza to, musisz zrozumieć swoich czytelników i przewidywać ich reakcje do pieczątki Gdańsk każdego słowa piszesz.Trzeba, aby Twoje słowa ożywają w czytniki przeszkadza, aby zrekompensować ich niezdolność do rozpoznawania głosu i zobaczyć swoje ciało. Więcej na ten temat w ciągu kilku chwil.
Ok, więc chcesz napisać coś, co jest jedną z pierwszych rzeczy, które trzeba zrobić (no nie podnieść pióro)? Musisz określić pożądany wynik ... to, dowiedzieć się, co to jest próbujesz osiągnąć. Pewnie wydaje się proste, ale jak wiele artykułów, dokumentów, e-maili, listów nawet reklamy widziałeś, że nie ma ostrości lub kierunek? To tak, jakby autor po prostu usiadł i rzucił się na papierze. Konkluzja, określić, co chcesz osiągnąć. Czy starasz się przekazać ideę , wpływać na decyzje, przekazywania informacji lub przenieść ludzi do działania? Jak będzie to wpływać na wiadomość? Musisz zdecydować się na żądaną rezultatu aż przodu.
Kolejne pytanie należy rozważyć, jest "kto jest publiczność?" Chodzi mi o to, trzeba zadać następujące pytania: "Jakie są moje czytnik chęci, pragnienia, potrzeby, cechy, obawy, problemy Co muszę wiedzieć, aby pomóc wpłynąć na ich" Jeśli piszesz do konkretnej osoby, a następnie zrozumieć, że osoby, jeśli pisanie do grupy, a następnie zrozumieć ogólne cechy dla tej grupy. Jeśli część wpływów jest odwołać się do pragnień (a jest), a następnie znając czytelnika (s) jest częścią równania pragnienie.
Jeden krok ludzie często nie do rozważenia jest wpływ mediów pisania. Istnieją dwa elementy nośnika. Jednym z nich jest opakowanie. Czy twój przekaz elektroniczny czy to na papierze? Czy e-mail, forum delegowania, newsletter, papier poczty, drukowane książki, felietonu lub coś innego? Jak będzie rozprowadzany będzie to e-mail, www, poczta, ulotka, w opakowaniu, itp Zastanów się, jak każdy z nich będzie miał wpływ na percepcję czytelnika.