Ładowanie…

Wejdź w świat informatyki!

Kliknij przycisk aby zobaczyć najnowsze wpisy
Zacznij eksplorować
Usługi informatyczne instalacja systemu

Usługi informatyczne instalacja systemu

Usługi informatyczne instalacja systemu

Usługi informatyczne instalacja systemu

I właśnie spadła mojego syna do szkoły i cieszył się moją ulubioną poranną audycję kiedy miejscowy blok przyszła wiadomość dalej. Były losowe newsów, ale jeden szczególnie przykuł moją ucho. Wieść facet powiedział, według badań przeprowadzonych przez kogoś (nie pamiętam), mieszkańcy Wisconsin są http://www.res-turbo.pl/oferta/regeneracja-turbosprezarek/ sfrustrowani. Ich piątka frustracje obejmują telemarketerów i połączenia telefonów komórkowych. Ale numer jeden frustracja wśród mieszkańców tego wielkiego państwa: fałszywe reklamy! Usługi informatyczne instalacja systemu.

To jest to! To uderza zbyt blisko domu. Rozumiem, gdzie ten pochodzi. To nie od nas chłopaki i dziewczęta reklam dokonywania rzeczy się o tym, jak wielkie są nasi klienci. To właściciele małych firm składanie obietnic, że nie może konsekwentnie realizować. Jest jedna rzecz, aby powiedzieć: "Kiedy zadzwonić, będziemy przyjeżdżać do obsługi pieca w ciągu piętnastu minut." To masaż klasyczny Pabianice kolejna rzecz, aby konsekwentnie realizować tej obietnicy. Nie może być niewinny powód facet konserwacji przybyła 25 minut później, ale do konsumenta ... okłamałeś!

Wtedy nie jest obietnica cena, która jest często nieprawdziwe, zwłaszcza z dealerów samochodowych, w których konsumenci oczekują płacić jedną cenę, ale po przybyciu na dealerskiej zdają sobie sprawę, że oni tylko dostać taką cenę, jakby były wojskowych studiach i mieszka na farmie. Automaker stara się szanować pewne osoby o szczególnych zachęt, aby je kupić. Sprzedawca / właściciel łączy wszystkie te bodźce, aby uzyskać wygląd niskich cenach. Zgadnij co? Do 99,9% ludzi, którzy nie kwalifikują się ... jesteś kłamcą!

Inny przykład: Twój sklep księguje swoje ceny w internecie i klient przychodzi z prośbą o tej cenie, ale cena wewnątrz sklepu jest wyższa. Sprzedawca jest zdezorientowany i broni cenę sklepu. Zamieszanie wybucha i ... jesteś kłamcą!

Konsumenci są spragnieni spójności i dlatego tak ważne jest, aby ludzie w miejscu, które koncentrują się na zgodności cen i spójności doświadczenie.