Pages Menu
Categories Menu

uslugi informatyczne naklo nad notecia

uslugi informatyczne naklo nad notecia

Jaką Gamer Czy [Test]

Ludzie są stworzeniami zabawy. To prawda, że ??nie polują same przyjemności, ani nie możemy wyodrębnić te same radości z gry. Ale jak ciekawe naukowcy, staraliśmy się rozszyfrować delikatną recepturę za motywacji zawodników. Dlaczego gramy? Jak gramy? Te cyniczne marketingu w nas są chętni, by stworzyć dokładny taksonomii graczy.

Bartle Test: 4 archetypy graczy.

Jednym z pierwszych modeli wyjść w 1996 roku był test Bartle, teoria znaków, który wytyczony 4 grupy pierwotnych motywów i bohaterów. Każdy gracz dryfuje między wszystkich czterech obszarach, ale Richard Bartle zauważył, że większość graczy nie ma „primary” styl. Wszystkie inne style są „wtórny” są podporządkowane głównym zainteresowaniem. Na przykład, Achievers pewnością poznać grę, ale tylko w celu znalezienia nowych źródeł skarbów. Będą się towarzysko, ale jako sposób porównać ego cyfrowych i kolekcji trofeum.

1 – Achievers> Zabawa pochodzi z poszukiwania skarbów.

– Kierowany przez konkretne pomiary sukcesu w kontekście gry (punkty, poziomy, nagrody, posiadania, prestiżu, umiejętności).

– Patrząc na osiągnięcia: czynności do zrobienia w tej grze.

2 – Explorers> Zabawa pochodzi z odkrywania i poszukiwania informacji.

– Skłonność do eksperymentowania z prawem gry: Topologia, fizyka, reguł, głębokość, itp

– Szukasz zanurzenie: interakcji z grą.

3 – socjalizatorami> Zabawa pochodzi od ludzi i to, co mają do powiedzenia.

– Znaczenie relacji międzyludzkich: empatii, współczucia, żarty, rozrywka, słuchanie, rozmowa włączanie.

– Poszukujemy do współpracy: interakcje z innymi graczami w grze.

4 – The Killers> Zabawa pochodzi z gry konkurencyjnej dominacji i wygrać sytuacje / strata.

– Przyczyna niepokoju inny mi graczami, siać spustoszenie: odzywki, adrenaliny napędzane sprees zabijania.

Artykuł dzięki: