Ładowanie…

Wejdź w świat informatyki!

Kliknij przycisk aby zobaczyć najnowsze wpisy
Zacznij eksplorować
Usługi informatyczne Ząbkowice śląskie

Usługi informatyczne Ząbkowice śląskie

Usługi informatyczne Ząbkowice śląskie

Usługi informatyczne Ząbkowice śląskie

Można wziąć własne Bartle Testuj quizu tutaj: http://www.gamerdna.com/quizzes/bartle-test-of-gamer-psychology. Usługi informatyczne Ząbkowice śląskie.Daj nam znać w jakiej kategorii wylądować!

Wyzwanie: jaki rodzaj graczy ty do obrotu?

Jednym z kluczowych Podpatrzone z segmentacją powyższego jest to, że grywalizacja nie tylko o osiągnięciach. Punkty, poziomy, odznaki i nagrody nie może zniewolić większość odbiorców jeśli zdarza się biuro księgowe gdynia szukać przygód ucieczki.

Myśl o sobie jako projektant gier.

I przedstawić swój projekt (kampanię marketingową, technologii społeczno-włączony, system motywacji pracowników, itp) w postaci gry. Jakim odtwarzaczem starasz się osiągnąć? A jaki ma to wpływ rodzaj grze trzeba utworzyć? Czy spreparować konkurencyjny kraj wojny i testosteronu do rozpoznania młodych dorosłych w potrzebie opuszcza radość, albo będziesz malować spokojny doświadczenia uchwycić Etherial mózgi potrzebujących cyfrowej ulgi?

Blask za prawdziwym życiu gamified aplikacji i urządzeń, takich jak Nike Fuelband, lotniczych systemów nagród, Foursquare; Mieszanka jest magnetyczna, która wykracza poza konkretnymi środkami sukcesu. Firma budowlana Warszawa Foursquare to około odznak i nagród materialnych jak chodzi o odkrywanie nowych miejsc, napotykając podobnie myślących użytkowników, konkurencyjna jeszcze obsłudze show-off z kliki.

Złota Reguła grywalizacja: wewnętrzne radości rozstrzygający.

Złota zasada grywalizacja jest do pracy w odwrotnym kierunku od naturalnego instynktu: zewnątrzpochodne nagrody mają wartość tylko wtedy, gdy wewnętrzne radości, że użytkownicy otrzymują nosić je wystarczająco długo, by dbać o odznaki, punkty doświadczenia, itp

Źródło: kier, trefl, karo, Spads: gracze, którzy garnitur płuczek Richard Bartle (1999).

Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak grywalizacja może poprawić swoje kampanie marketingowe? Odwiedź nas tutaj.

Dodaj komentarz