Ładowanie…

Wejdź w świat informatyki!

Kliknij przycisk aby zobaczyć najnowsze wpisy
Zacznij eksplorować
Usługi informatyczne Nakło Nad Notecią

Usługi informatyczne Nakło Nad Notecią

Usługi informatyczne Nakło Nad Notecią

Usługi informatyczne Nakło Nad Notecią

Ludzie są stworzeniami zabawy. To prawda, że ??nie polują same przyjemności, ani nie możemy wyodrębnić te same radości z gry. Ale jak ciekawe naukowcy, staraliśmy się rozszyfrować delikatną recepturę za motywacji zawodników. Dlaczego gramy? Jak gramy? Te cyniczne marketingu w nas są chętni, by stworzyć dokładny taksonomii graczy. Usługi informatyczne Nakło Nad Notecią.

Bartle Test: 4 archetypy graczy.

Jednym z pierwszych modeli wyjść w 1996 roku był test Bartle, teoria znaków, który wytyczony 4 grupy pierwotnych motywów i bohaterów. Każdy gracz dryfuje między wszystkich czterech obszarach, ale Richard Bartle zauważył, że większość graczy nie ma "primary" styl. Wszystkie inne style są "wtórny" są podporządkowane głównym zainteresowaniem. Na przykład, Achievers pewnością poznać grę, ale tylko w celu znalezienia nowych źródeł skarbów. Będą się towarzysko, ale jako sposób porównać ego cyfrowych i kolekcji trofeum.

1 - Achievers> Zabawa pochodzi z poszukiwania skarbów.

- Kierowany przez konkretne pomiary sukcesu w kontekście gry (punkty, poziomy, nagrody, posiadania, prestiżu, umiejętności).

- Patrząc na osiągnięcia: czynności do zrobienia w tej grze.

2 - Explorers> Zabawa pochodzi z odkrywania i poszukiwania informacji.

- Skłonność do eksperymentowania z prawem gry: Topologia, fizyka, reguł, głębokość, itp

- Szukasz zanurzenie: interakcji z grą.

3 - socjalizatorami> Zabawa pochodzi od ludzi i to, co mają do powiedzenia.

- Znaczenie relacji międzyludzkich: empatii, współczucia, żarty, rozrywka, słuchanie, rozmowa włączanie.

- Poszukujemy do współpracy: interakcje z innymi graczami w grze.

4 - The Killers> Zabawa pochodzi z gry konkurencyjnej dominacji i wygrać sytuacje / strata.

- Przyczyna niepokoju innymi graczami, siać spustoszenie: odzywki, adrenaliny napędzane sprees zabijania.