Pages Menu
Categories Menu

uslugi informatyczne kasa fiskalna

uslugi informatyczne kasa fiskalna

Stimulus-Response

Jest to przydatne, aby przejść do zrozumienia niektóre niuanse odpowiedzi maksymalizacja do produkcji gospodarczej, kiedy chcesz.

1) Stanowisko – Jest brzydkie wyrażenie, które opiera się na pewnej mierze z prawdziwej zasadzie jest to „ostatnia kłamcą ma najlepszy strzał”. Ludzie pamiętają ostatnią rzeczą, że słyszał na temat. Kiedyś dostał pracę za pośrednictwem agencji zatrudnienia, częściowo dlatego, że środek myślałem, że największe szanse na zdobycie go, jeśli położył mnie na ostatniej pozycji za rozmowę. Zadziałało. Ludzki umysł jest trochę jak komputer. Przetwarza on informacje i zatrzymuje go. Przypomina to z większą łatwością, jeśli był to ostatni bodźca odebranego. Dlatego ludzie dopchać do testów; niedawne przyjmowaniem informacji jest łatwo przypomnieć.

uslugi informatyczne kasa fiskalna

2) Częstotliwość – Wzmocnienie komunikatu powoduje łatwość przywołania. (W przeciwieństwie do komputerów, które przypominają wszystkim na tym samym poziomie, emocje jest non-factor z pamięcią elektroniczną). To jest zawsze powodem wszystkie firmy medialne radzimy reklamy często. Nawet jeśli mają program, teoria opiera się na dość ważnego dowodu statystycznego.

3) Pozytywna emocjonalna Niezawodność – Pozostałe dwa są ważne, ale im bardziej się komunikat dotyka serca, tym łatwiej jest zapamiętać. Tak, połączyć oba i uzyskać najlepsze z obu ulic. To jest zawsze wspomnienia, które budzić emocje, które są łatwiejsze i bardziej obrazowo wspomina.

uslugi informatyczne kasa fiskalna

4) różne podejścia – Jeśli widzisz tę samą reklamę w kółko, chyba że naprawdę dotyka cię w pozytywny sposób, a nawet wtedy czasem, traci to efekt, bo w chwili, można zobaczyć lub usłyszeć, to wyłączyć świadomą wchłanianie o tym, bo jesteś już zaznajomiony z nim i zamknięciu przyjmowania tego dłużej. To dlatego Madison Ave. próbuje użyć „śmieszne” przez cały czas. Ma to na celu zachęcić ludzi do zwrócenia uwagi całego komunikatu Byliby lepiej wyłączyć za pomocą pozytywnego korzyść emocjonalną, aby je słuchać uderzenia.

Tak, zmień reklamę, obracać reklamy, które dostarczają logiczną wiadomość, emocjonalną reakcję i niezwykłą wiadomość. Firmy reklamy często dlatego, że pracują. Jednak będą one działać lepiej, jeśli zmieniać kąt odwołania, a więc nie będzie się zestarzeć zbyt szybko.

Daniel Wadleigh jest publikowane na szczeblu krajowym konsultant marketingu i posiada programy dla rozruchu i istniejących przedsiębiorstw, w tym skutecznych stron internetowych, wiadomości e-mail / bazy danych, innych sposobów non-Internet w celu kierowania ich na swojej stronie internetowej, a także niskich sposobów kosztowych, aby uzyskać więcej nowych klientów ,

Artykuł dzięki: